Кога ще получа поръчката си?
Можете да намерите датата на доставка на вашата поръчка в потвърждението на поръчката, което сте получили по имейл.
Можете да видите датата на доставка за отделните продукти директно до продукта. Можете да намерите очакваната дата на доставка за цялата си поръчка в пазарската кошница, след като сте избрали своя адрес за доставка и желания доставчик.
Молим да имате предвид, че изпращаме вашата поръчка от Австрия. Това означава, че по време на официални празници в Австрия, пратки не могат да пуснати за доставка от склада. Нашият екип за обслужване на клиенти не работи на официални празници.
Как става доставката на обемисти стоки
Моля, проверете отново статуса на вашата поръчка чрез потвърждението на поръчката. Ако видите статус „Доставено” в поръчката, би трябвало да сте получили известие или пратката да е била доставена на съсед или близък човек, живеещ на адреса.
Ако поръчката ви все пак не може да бъде намерена, моля, пишете ни чрез формата за контакт. Ние ще проверим къде е вашият пакет и при необходимост ще започнем официална процедура за установяване на неговото местонахождение.
Пакетът ми е повреден. Какво мога да направя?
Искрено съжаляваме, ако пакетът ви е бил повреден при транспортирането.
Има повредени продукти в опаковката?
Моля, незабавно направете снимки на всякакви повреди по опаковката и артикулите. Не забравяйте да запазите повредените артикули и опаковка. Имаме нужда от това, за да поискаме обезщетение. Можете да подадете оплакване тук.
Продуктите са без повреда?
Ако само пакетът е бил повреден и искате да изпратите нещо обратно, можете просто да използвате друга опаковка.
Препоръка: Ако вашият пакет има видими повреди при доставката, можете да откажете пакета.
Куриерска фирма
Нашите доставчици винаги се стараят да доставят пакетите възможно най-бързо. Молим ви да проявите разбиране, ако понякога има забавяне на доставката. Обикновено това се дължи на метеорологичната или пътна обстановка.
Австрийски пощи
В България вашата поръчка ще бъде доставена от Австрийски пощи.
Ако направите поръчката си до понеделник 00:00 часа и всички продукти са на склад, поръчката ви ще бъде обработена и опакована възможно най-бързо.
След изпращането доставката се извършва в рамките на 6 работни дни.
Можете да намерите повече информация за услугите за получаване на пратки тук .
Post-App предлага и много полезни функции, като проследяване на пратки, търсене на клонове и кутии за пратки, както и възможност за организиране на алтернативна доставка.
Български пощи
В България вашата поръчка ще бъде доставена чрез Български пощи.
Ако поръчате до понеделник 00:00 часа и всички продукти са на склад, поръчката ви ще бъде обработена и опакована възможно най-бързо.
След изпращането доставката се извършва в рамките на 5 работни дни.
DHL се грижи за международния транспорт на вашата пратка. Въпреки това, в България местният доставчик, Български пощи, ще се погрижи за окончателната доставка на вашия пакет.
Следователно информацията за проследяване, която получавате от нас, може да не съдържа веднага всички подробности. Местният доставчик ще актуализира информацията, след като пакетът бъде получен. Молим да имате търпение докато пълната информация ще бъде налична скоро.
Fedex International
В България вашата поръчка ще бъде доставена от Fedex.
Ако поръчате до понеделник 00:00 часа и всички продукти са на склад, поръчката ви ще бъде обработена и опакована възможно най-бързо.
След изпращането доставката се извършва в рамките на 4 работни дни.
Ще получите имейл за потвърждение, след като завършите поръчката си. Вечерта на деня на изпращане ще получите потвърждението за доставка с вашия личен номер за проследяване. Това ви позволява да проследите доставката на вашия пакет.
Можете да намерите допълнителна информация за услугите за получаване на пратки тук.
DHL Express
В България вашата поръчка ще бъде доставена от DHL Express.
Ако поръчате до понеделник 00:00 часа и всички продукти са на склад, поръчката ви ще бъде обработена и опакована възможно най-бързо.
След изпращането доставката се извършва в рамките на 2 работни дни.
Експресна поръчка
Всички допълнителни разходи се изчисляват независимо от разходите за доставка.
DHL Express
Държава | до 1 кг | до 2 кг | до 5 кг | до 10 кг | до 20 кг | до 30 кг | до 70 кг |
---|
България | 33.08 лв. | 33.08 лв. | 41.10 лв. | 78.18 лв. | 130.31 лв. | 189.44 лв. | 365.86 лв. |
Ако поръчката надвишава 70 кг, към нея се добавят разходите за допълнителното тегло. Това означава, че ако поръчката тежи 80 кг, цената е равна на сумата от 70 кг плюс 10 кг. Ако поръчката тежи 143 кг например, сумата, която трябва да се плати, е цената на 70 кг, плюс 70 кг, плюс 3 кг.
С нашите логистични партньори ви предлагаме, в допълнение към стандартните методи за доставка, възможност за експресна доставка. Продуктите, които са в наличност и са поръчани до понеделник 00:00 часа, могат да бъдат изпратени експресно по ваше желание. Това означава, че ще получите пратката си във всички европейски градове още на следващия работен ден!
Продуктите, които не са налични на склад, могат също да бъдат доставени с експресна доставка. Тя ще бъде извършена веднага щом продуктите са отново налични.
Изборът за експресна доставка ще намерите в процеса на поръчка, където ще ви бъде предложена тази опция. (За съжаление, тази услуга не е достъпна за всички страни.) Доплащането за експресна доставка е индивидуално в зависимост от мястото на доставка.
Обмитяване
Нашето седалище се намира в Австрия, член на Европейския Съюз. При поръчки, изпращани в рамките на ЕС, ДДС е включено в общата цена. Тъй като движението на стоки в рамките на ЕС е свободно, не се начисляват допълнителни такси.
Доставка до станция за пакети
Станция на пощата
Като клиент с клиентски профил можете да посочите няколко адреса и да изберете адреса, на който трябва да бъде изпратен пакетът. Можете да изпратите своя пакет и до станция за получаване на пакети на Австрийските пощи във Вашия район.
За да направите това, трябва само да изберете "Станция на Австрийски пощи" и след това да изберете клона за получаване в близост до Вас.
Специални опции за доставка
Допълнителни разходи ще бъдат таксувани за избрани артикули поради тяхното естество и свързаната с тях специална обработка. Всички допълнителни такси, които могат да възникнат, се изчисляват независимо от разходите за доставка.
Тази информация се показва на страницата с подробности за продукта.
Спедиция
Ако откриете продукт, който е изпратен със спедитор, можете да сте сигурни, че той ще бъде опакован с най-голямо внимание. В такива случаи се осигурява специална услуга, за да може спедиторската компания да ви посрещне лично и да ви предаде стоката. Транспортната компания ще се свърже с вас по телефона и ще работи с вас, за да определи дата за доставка. Моля, дайте ни телефонен номер, на който можем да се свържем с вас.
Трябва също така да се отбележи, че спедиторската компания е длъжна само да достави доставката до тротоара на вашия адрес. От този момент нататък стоките се считат за доставени и предадени на получателя.
Молим ви да вземете предвид това в деня на доставката, за да транспортирате стоките самостоятелно.
Обемни стоки
Ние описваме артикулите като "обемисти", ако изискват специална доставка поради своя размер или тегло. Поради тези причини такива стоки изискват специална обработка в процеса на изпращане.
"Хладна" доставка
Този вид доставка включва всички артикули, които трябва да бъдат охладени в нашия склад и да се съхраняват на хладно по време на транспортиране. Това ни позволява да гарантираме, че продуктите пристигат при вас с най-добро качество и абсолютно пресни.
Специална доставка с разходи за обработка
Предлагаме и продукти, които изискват специални усилия в процеса на опаковане и транспортиране. Поради това за изпращането на тези продукти се начисляват допълнителни такси за обработка. Тези такси зависят от теглото на пратката:
До 30 kg: Нормална такса за обработка
От 30,01 до 60 kg: Двойна такса за обработка
60.01 до 90 kg: Тройна такса за обработка
Стойността на таксите варира в зависимост от страната на доставка. Можете да видите точния размер на цената за доставка на съответната продуктова страница, в кошницата за пазаруване и в края на поръчката си
Нашата опаковка
Ние мислим за нашата околна среда!
Нашият собствен опаковъчен материал е изцяло без пластмаса. До голяма степен той е изработен от рециклиран материал. Понякога обаче използваме повторно материали, които получаваме от доставчици. Някои от тези материали могат да бъдат направени от пластмаса. За нас повторното използване е по-важно от изхвърлянето!