Meet the Founder: Dr. Dennis Gross
Лицето зад успешната марка.
Този път в Meet the Founder ще ви разкажем историята на марката за грижа за кожата Dr. Dennis Gross. Създателят със същото име от Ню Йорк е един от най-иновативните дерматолози на нашето време.
Разкажете ни малко за себе си и кариерата си до момента.
Израснал съм в Ню Йорк и винаги съм обичал науката. Започнах кариерата си като изследовател на рак на кожата, изучавайки Melanome в Memorial Sloan Kettering. Тук научих тънкостите на това как се държат кожните клетки, какво ги прави "щастливи" и как да разработя системите за доставка, които са в състояние да проникнат в кожните клетки по най-добрия възможен начин, за да могат да развият съответно терапията. Отначало не знаех, че искам да стана дерматолог. Но след като прекарвах ден след ден в лабораторията, разбрах, че искам да общувам с хората и да направя нещо, което да им помогне директно. Отворих първата си дерматологична практика преди повече от 25 години и сега имам две практики: една в Манхатън и една в Хамптън. Преди 21 години стартирахме марката за грижа за кожата от моята практика и сега е глобална марка.
Какво ви вдъхнови да създадете собствена компания и каква е вашата философия зад нея?
Съпругата ми Кари ме вдъхнови за това. На първата ни среща разговаряхме с часове за грижа за кожата - тя ми показа овлажнителите, които използваше и бях шокиран. Формулите не съдържат никакви активни съставки, по същество те са фантастични хидрататори, но нямат реални ползи против стареене. От този момент започнах да разбирам за липсата на ефективни продукти за грижа за кожата на пазара и знаех, че мога да запълня тази празнота. Първо разработих пилинг Alpha Beta Peel, "In-Office-Peeling"който комбинира няколко киселини, за да постигне страхотни резултати без никакво дразнене, и Кари настоя, че трябва да има и версия за дома. Така през 2000 г. се роди Dr. Dennis Gross Skincare. Аз формулирам всеки продукт сам и комбинирам смеси от най-добрите естествени антиоксиданти, витамини и растителни продукти с най-добрите в научно отношение системи за доставка.
Вдъхновението ми за линията идва от моите пациенти. След като чувам за тяхното недоволство от други продукти за грижа за кожата, създавам различни решения за дома. Моята философия се състои от смес от висококачествени съставки и най-модерните системи за доставка с цел постигане на реални резултати без дразнене.
Каква е историята зад името на марката?
Нашата марка беше една от първите - ако не и първа - клинични марки за грижа за кожата, които излязоха на пазара. Ние сме уникални с това, че съм практикуващ дерматолог, отговорен за формулирането на продуктите. Марката ми е съименник като обещание за потребителите, че съм тествал, изследвал и прегледал напълно всяка една съставка и система за доставка.
Къде виждате вашата марка след 5 години?
Виждам нашата марка като надеждно, добре познато име - не само за нашите продукти, но и за образованието, което даваме на потребителите. Имаме майсторски класове по грижа за кожата, където говорим за съставки, типове кожа, кожни проблеми и т.н., така че потребителите да са информирани и да могат да направят най-добрия избор за собствената си кожа.
Кой DDG продукт е вашият любим?
Дори и след 21 години, Alpha Beta Daily Peel все още е моят продукт номер едно.
Последно оценени
- 59.94 лв. 78.16 лв.
Доставка до 02. декември
- 5.0 (1)
PURITO Dermide Cica Barrier Sleeping Pack, 80 мл
- За чувствителна, суха кожа
- Осигурява интензивна влага
- Укрепва кожната бариера
50.11 лв. (626.38 лв. / л)Доставка до 02. декември
- 4.6 (10)
Cosmeterie Коледен календар 2024
Най-продавани- 26 луксозни козметични продукта в 24 кутии
- Стойност над 680 лв.
- Ексклузивна селекция
220.47 лв.Доставка до 02. декември